marți, 15 iunie 2010

Mu*e lu' Felix. In pauza.

Bai am eu o varianta in care ii tot dau carne lu Felix. Cum care Felix?! Motanul.
Voiculescu. Pt toate furaciunile facute, toate tzepele date, pentru toate manipularile.
Cine stie...cunoaste despre ce vorbim.

Acum. De cateva zile i-am dat pauza la mu*e. DC?

Pt o idee. In loc sa impozitezi salarii si pensii de amarati, mai bine tzii sub control si impozitezi industria subterana.

Mi-ar placea sa gasesc doar tigari impozitate in piata. Cata lume o sa injure...
Bai, fumatul e un lux, nu o necesitate. In Germanica mancarea e f ieftina, daca o iei din supermarket, nu daca o mananci in restaurant. Adica daca e necesara, nu fitza.

Mi-as dori sa ii vina fiscul in vizita lu' Adi Copilu' Minune. Nu sa-l intrebe de unde are banii...ci sa faca dovada ca a platit impozit la ei.
Sa ma f*t in ei de italieni, la cat sunt de tepari, au inventat Codice fiscale, o chestie f faina. Adica esti persoana fizica?...Ti-ai luat Ferrari si o casa la marginea orasului? pe persoana fizca? Ma doare in c*r de unde ai banii, dar ai platit impozit la ei? NU faci dovada platii, restul nu mai conteaza, faci aplecat la mititica... Adica de ce noi restul am plati? La salariu, la asigurari sociale, medicale, impozit pe venit, pe profit, pe casa, pe masina, pe drepturi de autor...pe orice...noi suntem buni de plata si altii nu?!
Mi-e dor sa nu mai greseasca parlamentarii declaratiile de venit. Bah, adica aia care au x avocati in spate gresesc declaratiile? Probabil nu au reusit sa acopere tot cu acte.Nu au toti matusa Tamara.

Motane, sa-mi su*i pana, in nesimtirea ta ai dat o idee buna, sa-ti mai aduca voturi. Nu al meu!

Niciun comentariu: