marți, 27 decembrie 2011

Vocea Romaniei

Pot sa fiu carcotas? Oare a castigat Stefan Stan pentru ca face din echipa Smiley ...care este imaginea Cosmote(Sponsorul principal al emisiunii Vocea Romaniei)???!!!.
Sau pentru ca era cel care avea cel mai mult nevoie de bani? Sa fi asistat la aceeasi poveste ca la 'Romanii au talent'?
Sau are cei mai multi prieteni cu bani? Sau cu inima...
Mereu m-am gandit la asta, degeaba e unul bun si canta f fain daca nu are prieteni cu bani care sa-l voteze. Nu pot sa uit ce a spus Marutza intr-o dimineatza: Nevasta-mea a trimis mii de sms-uri pentru Stefan, il place mult si isi doreste sa castige. Si eu imi doream sa castige Iuliana, dar oare am dreptul sa fiu carcotas? Eu n-am votat! So...

Era doar un gand, oricare dintre finalisti ar fi meritat sa castige.

2 comentarii:

2na spunea...

Eu cunosc fenomenul, am urmarit toate emisiunile si stiu explicatia. Stefan Stan, pe langa ca are voce (nu cea mai buna), arata muuult mai bine ca celilalti concurenti. Intra de curiozitate pe profilul lui de fb. are 15.000 de fani...femei absolut innebunite dupa el care ziceau ca au dat peste 50 de sms-uri. pur si simplu are un fel de fan club. fanele lui si-au facut chiar si un grup separat pe fb unde stau si discuta tot felul de mizerii..iti place sa nu, este un fenomen si nu are absolut nicio legatura cu smiley si cosmote :)
eu si colegele mele stateam aseara numai pe sms-uri...toate tineam cu el...ca noi, alte mii...nu mai fi carcotas

Unknown spunea...

E f probabil, dar asta inseamna ca in acest concurs Vocea Romaniei nu castiga chiar "vocea" Romaniei...asa cum se laudau :D