duminică, 31 ianuarie 2010

Bansko...sau managementul asteptarilor

N-am mai scris de mult pe blog dar am zis ca informatia va fii utila altora.

Toata lumea spune ca Bansko este cea mai faina statiune montana din Bulgaria...sau printre cele mai faine. Probabil asa as fi spus si eu daca asteptarile imi erau altele, sau daca nu as fi avut deloc asteptari.
Cand am ales hotelul ne-a incantat prezentarea hotelului: 4*, piscina mare, jacuzzi, sauna, baie de abur, masaj, etc...
http://parklands.eu/Parklands-Brochure.pdf

Surpriza a fost personalul hotelului, sub orice critica:
* initial nimeni nu auzise de hotel(nici macar taximetristii!), la un moment dat am crezut ca e teapa! dupa ce am ajuns la hotel, de la receptie ne-au spus ca ne-au dat camerele altor romani; ulterior si-au dat seama ca de fapt s-au incurcat si ca nu ne dadusera camerele
* la receptie abia vorbeau engleaza, ce sa mai ziceam de alte limbi straine
* cand intrebai unde e sauna toata lumea raspundea: "trebuie sa fie pe aici, ma interesez si va spun"
*in prima seara din meniul preconfigurat (ce bufet suedez, ce bunatati, ce rasfatz!...asta era doar in amintirea celorlalte vizite in bugaria!)ne-au surprins
cu cele 5 linguri de ciorba la felul I. 5 linguri numarate!
* am cerut sa vorbim cu managerul( care nu vorbea decat bulgara!), care ne-a intrebat nesimtit daca "am mai stat vreodata la 4 stele"
* a doua seara deja nu mai aveau jumatate din meniu, "se terminase"
* daca chelnerul a uitat sa aduca desertul si i s-a reamintit, a raspuns gretos "this is not fast food!"
* Meniul de revelion pe care platisem 75 de euro/pers cuprindea mancare si bautura pe care platisera probabil 15-20 Euro / pers...si dupa ce am vrut sa ne retragem si s-a plans mai multa lume in privinta meniului au mai adaugat un "platoas"...
* SPA ul intr-adevar f fain, si avea singurul angajat amabil si zambitor
* In seara de revelion si in seara in care am ajuns am ramas fara apa calda pe la ora 7-8, pt ca era suprasolicitat hotelul si ne-au oferit cei de la receptie solutia, de 4 stele : "managerul hotelului va pune la dispozitie baia sa, daca vreti sa faceti dus"

Altfel: statiunea este faina, multe hoteluri si cladiri faine, au "taverna sarbului" la orice pas, probabil cateva sute in statiune insa mancare nu e atat de ieftina, asemenatoare cu taverna sarbului in bucuresti, mancarurile prezentate f bine, mancaruri f proaspete, f multe facute pe loc, la gratar, chiar si painea; partiile f f bune , mai ales cea pt incepatori, pozitionate in zone umbrite, asistate de dispozitive de zapada artificiala, sistem complex de telegondola, teleski si telescaun, inchiriere ieftina de echipamente.
Gata.



Niciun comentariu: