joi, 21 mai 2009

Homosexualii de la TIFF



Sa-mi bag pula-n ea de homosexualitate...bai, eu cred ca se vinde...dar e normal sa o promovati atat? Copilul tau ti se pare firesc sa invete ca homosexualitatea este un lucru firesc, ca si heterosexualitatea? Pot sa inteleg, unii se nasc cu anumite inclinatii, dar daca le promovezi zi de zi...e ca publicitatea, ajunge omul sa creada si el: "Ba, parca si eu as avea ceva ceva..."
Pula mea, toti avem o latura feminina si una masculina in noi, important e pe care o promovezi la nivel subconstient.
Stiti oamenii aia pierduti de societate si care au fost crescuti de animale?! Daca ei au invatzat ca intre animale sa te scarpini la oua e firesc, asa vor face!
E ca atunci cand esti mic si iti mananci mucii, si tie iti plac, de ce pana mea nu te lasa parintii sa mananci?

Niciun comentariu: