miercuri, 6 mai 2009

Nisipurile de aur, sau romanii de la bulgari

Mai tineti minte postarea aia cu Thassos? Mai am una in share, cu experientza Bulgaria, poate va e utila.

2 nopti cazare la hotel Bolero 4*(Griffit's Hotels), 3 zile de mare, un all inclusive de 35 euro/zi/pers (cu taxa de statiune inclusa) de la care ma interesa sa am o piscina interioara in caz ca vremea va fi de c*acat si sa nu mai sufar de frig. Nu-mi mai doream experientele de anii trecuti de 1 mai: frig in draci in cortul din vama veche, bagand puternic coniac cu cafea ca sa-mi para vremea buna.
In plus, nu facusem eu rezervarea, nu pierdusem timp sa alerg dupa cazare...deci mari pretentii nu aveam.

In 3 ore, pe Giurgiu...Varna...Nisipurile de Aur...drum liber, ceva autostrada...drumuri bune pe ansablu...liber chiar si la intoarcere duminica seara (secret: singurii care depaseau ca disperatii erau romanii! :-S)
Atentie ca drumul bun e o mixtura intre indicatiile GPS-ului si indicatoare(care de multe ori sunt dupa intersectie/semafor).

Hotel Bolero (Catalin, citeste aici ca mi-am adus aminte cum se cheama :D): specializat pe all inclusive, imens, camera f mare, conditii de 4 stele...stele luate pe bune. Pat imens, telefon in baie(in caz ca ti-o prinzi in fermoar!) frigider in care-ti bagau zilnic 2 beri 2 sucuri si o apa, moca.
3 piscine exterioare, 1 acoperita, sala de fitness, sauna, masaje, terenuri de tenis, mese de tenis, camera de joaca pt copii, animatori si traineri, etc, etc...
4 restaurante ...clasic, argentinian, asiatic si bulgaresc(ultimele 3 cu rezervare)
Mancare si bautura fara limita.Asta a fost apogeul. Limita e cerul. Dumnezeu cu mila. Stiti romanii aia prezentati la tv ...aia burtosi care-si umpleau farfuriile la all inclusive in Bulgaria...d-ala am fost si eu. Ca hulpavii, ca apucatii luam. Ne umpleam farfuriile de 2-3 ori, mancam numai bunatati: iepure, rechin, misurii, branza cu mucegai albastru, niste legume gratinate de vis, inghetzate, super prajituri, fructe,...etc etc. Si apoi dupa ce bagam ca mistretzii, mergeam in camera sa luam pastile pt tranzit intestinal! :)) NU am mancat paine 2 zile(evident ca sa mananc si mai mult! ce porc! :D ) A doua zi deja am sarit masa de pranz si am ramas la piscina...evident pt ca nu mai puteam sa manacam! Probabil pe asta se bazau si ei.
Dar am recuperat seara...ne-am dus intai la 6 la restaurantul clasic si apoi la cel argentinian, ca doar facusem rezervare la 7 juma'! :D
La sucuri stateau prost, chiar si cele naturale erau penale...si berea era lungita rau, sa bei mult si sa te imbeti putin.:D
Aveau un bar in aer liber, unul de seara cu ring si un club, deschis pana la 2 noaptea.
Jim Beam a fost cuvantul de ordine, ne-am dat seama ca aveam de fapt super all inclusive cand nu ne-au pus sa platim wiskey-ul. Stiam ca la all inclusive ai bauturile locale, adica cele mai proaste ...incluse in pret...dar cand am vazut ca e Jim cu noi...am mai dat o stea hotelului!
Ah, si era sa uit, 90% din clienti erau romani, nici nu ma mir. Foate multe cupluri...multi de 30-40 ani.
Seara in club, lumea linistita dansa, pana se aude intr-o romana neaos tiganesca "jumatate tu, jumatate eu..." maneaua ce ridica sala in picioare...era plin de romani! Plin de manelisti de 4 stele!

Aveau animatori, iti puteai lasa copilul supravegheat, organizau dansuri, gimnastica, concursuri [din 2 linii si 2 bingo, cate 1 au fost ale mele, ziceai ca mancasem c*c*t cand am fost mic! :)) Am multumit frumos pt cocktail si pt sicla de shampanie castigate! :D ]

Am reusit sa-mi pierd de 2 ori borseta cu buletinele, cardurile, banii, telefoanele, etc, etc...ma si vedeam mergand la Sofia sa-mi iau acte sa pot intra in Romania. Din fericire ospatarii bulgari au grija de locul lor de munca si mi-au pastat-o neatinsa;a doua oara a gasit-o un roman care probabil a considerat ca avea prea putini bani in borseta incat sa riste sa ramana pe caseta de inregistrare din hol. Romanul mi-a si mentionat, "Vezi ca ai leva, euro, lei, dar nu am luat nimic, verifica!" :D

Nefiresti (pt romania) erau si ospatarii care zambeau mereu, erau amabili, glumeau si multumeau pt orice ciubuc lasat, cat de mic. Nu-mi aduceau deloc aminte de ai nostri, care se uita acru ca ai lasat 8% ciubuc, nu 10.

Statiunea faina, multe hoteluri noi...concurenta mare...la fel si la restaurante...
Daca ajungeti nu ratati fotografiile in haine de epoca, sunt mult prea tari.

Intr-un final mi-am dat seama ca am cheltuit aceiasi bani ca anul trecut in Valva Veche, cu cortul!
Am eu o vaga impresie ca o sa-mi reconfigurez traseul catre mare de anul asta...ca prea s-a aglomerat autostrada...;)

Take a look, ziceti si voi, nu merita?! :)





9 comentarii:

adk spunea...

bine mAn :) ai castigAt la BiNGO dEoarece esti rudA cu mine :)

Dorio spunea...

Bai foarte tare ... daca era si putin mai cald semana a concediu de vara.
Si las-o mai usor cu mancarea ca te-ai cam rotunjit :)) (uite cine vorbeste) anul asta o sa ma duc si eu la Bulgari o sa-ti trimit impresii eu ma duc la Duni.

Peace

P.S. trebuia sa te dai tu in stamba cu 2 gagici :P

doina spunea...

ma gandesc cu nostalgie la legumele gratinate si la clatitute :))

Unknown spunea...

vis legumele alea...

Anonim spunea...

Ionut, nu fi nedrept, ai uitat de prietenul Martini, de vin, de sampanie.... :))

Unknown spunea...

Nope, fara amestecaturi...poate de prietena berea f slab alcoolizata...p-aia o recunosc ca aliment :D

Rox spunea...

cate dulciuriiiiiii si ce canapea in camera :))!!!!!!!

Raluca spunea...

Am fost si eu la Nisipuri de 1 mai :) Am stat la Viva si a fost chiar ok.

Unknown spunea...

La biserică, preotul se întâlneşte cu un tânăr enoriaş:

- Ce te aduce la biserică, Ioane?

- Iaca, am venit să mă spovedesc.

- Nu-i nevoie, ţi-am citit blogul…
DUPA CE AM PRIMIT BANCUL ASTA AM SIMTIT NEVOIA DE O COMPLETARE!
postarile astea nu sunt pt a ma lauda, ci pt info si ganduri in share, experientele altora mi-au fost mereu utile...de cele mai multe ori nu m-am dus ca 'mielul la taiat' pt ca cerusem alte 10 opinii...