miercuri, 24 august 2011

Viitorul mire isi invita fostele la nunta. Din Perfecte.ro

Un articol din Perfecte.ro, eu la centrare: Viitorul mire isi invita fostele la nunta . Cum ti s-ar parea in calitate de mireasa: scandalos sau acceptabil?
Autoarea articolului: "Eu as innebuni sa le vad pe fostele iubitului meu la nunta mea. Numiti-ma "de moda veche", "frustrata", cum vreti voi, dar personal nu cred ca au ce cauta acolo."

EL
Mi se pare ca asa e normal, asa ar face o persoana evoluata intelectual si social. Un barbat (si mai nou si noua generati de femei) face sex cu cateva zeci de femei pana la nunta. Si asta daca e unul cuminte. Si se indragosteste doar de 3-4-5 ori...daca! Restul sunt relatii unde impartasesti din ganduri, din ceea ce e al tau, din probleme, experiente, boli, etc...si te ajuta in formarea ta ca om. Marea majoritate a experientelor anterioare te ajuta sa devii ceea ce esti in prezent. Deci nevasta ar trebui sa le multumeasca tuturor fostelor.

Cele mai multe din iubite iti sunt si prietene in acelasi timp si de obicei daca realizezi ca relatia s-a terminat pentru ca nu erati compatibili sexual, ca mediu, ca si conceptii de viata, ca si nazuinte, ca erai prea tanar si prost etc nu inseamna ca toate celelalte calitati pe care le avea iubita au disparut, sau ca prietenia a disparut.

Ti s-a intamplat sa te combini de plictiseala? De singuratate? Ca erai beat? Ca erai NF? Si cand ai avut din nou statibiliatea emotionala sa vrei sa te indragostesti, sa nu-ti mai fie de ajuns relatia "ok" de pana atunci?

Mie mi s-a intamplat si toate fetele astea nu au nici o vina, unele sunt geniale, sunt de-a dreptul uimitoare ca amice. Mi-e drag de ele de mor. Radem de ne prapadim.

Daca reusesti sa realizezi ca ti-a fost prietena alaturi in multe momente, inainte de relatie, cand erati impreuna si chiar dupa ce nu ati mai fost impreuna.....realizezi ca dupa acea relatie ai castigat un prieten.

Si da, as vrea sa-mi invit la lunta vreo 20-30 de prietene, foste iubite, cu care as vrea sa raman asa toata viata.

EA
Stiu ca am castigat deja acest razboi cu fostele: stiu ca eu voi fi mireasa, nu ele. Nu as vrea sa stric lucrurile purtandu-ma copilareste si devenind mai geloasa decat este cazul insa...nu le vreau la nunta noastra.

Nu am avea ce sa ne spunem: Singurul nostru punct comun este viitorul meu sot. Subiectele ca vremea de afara, cresterea francului elvetian, soselele din Romania nu le pot dezbate in ziua nuntii mele cu fostele lui. Dupa ce au facut schimb de fluide acum ar trebui sa ciocnesc un pahar de sampanie cu ele? As fi ipocrita sa fac asta!

Cam asa stau lucrurile. Voi cum v-ati simti ca el sa isi cheme 20-30 de foste la nunta?

Niciun comentariu: