luni, 25 august 2008

"Nu te vindeci dar macar te obisnuiesti cu pamantul!"



Cam asa se incheia un banc despre unu' care se trata cu namol. Daca vizitezi asa numitul Strand Baia Baciului din Slanic Prahova, ai ocazia sa simti pe pielea ta cum te strange pamantul. Caci langa lacul sarat, din care iti iese curu' afara in orice pozitie ai sta, se gaseste o baltoaca cu namol numa' bun. La ce o fi bun... n-am aflat (nici n-am intrebat, banuim ca la reumatism ;)) ), dar ca romanii "daca e moca, da-ncoa', ca vad eu la ce-l folosesc!"
In rest, poti sa manaci si sa bei cu preturi de buricul Bucurestiului, e doar 12 lei intrarea, si sa te pishi pe tine de durere/usturime cand iti intra apa d-aia sarata in ochi, nas, plamani. Altfel, distractia e garantata daca ai prietenii aproape. Tot ca plus, apa are o temperatura f buna, poti sa stai cu orele si daca nu stii sa inoti...aici chiar nu ai nevoie. Pt o zi sau un weekend, merita tot namolul! ;))
"Cu namol, cu namol, cu namol ma dau pe...ma dau pe...ma dau pe corpul goooolllll!"

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu pot sa cred ca ati ajuns pe la Slanic-amintiri din copilarie pentru mine, acolo la Baia Baciului am petrecut multe veri fierbinti la propriu:), si am apucat sa vad si Grota Miresei care din pacate nu cred ca mai exista.
si fii fara grija namolul si sarea sunt bune la toate, cel putin asa-mi zicea bunica.
super tare, chiar va invidiez sunteti niste mistretzi tot la propriu LOL.

Unknown spunea...

Pai la figurat nici nu e posibil,caci la cum ustura sarea aia, cred ca stiuletele sta mai mult inauntru decat afara =))