Imaginea care vinde. Punga de la magazinul Leonardo, jumatate verde jumatate rosie. Culoarea rosie, penetranta by default, atrage usor atentia si este de obicei asociata in marketing si publicitate cu reducerile (culoare pe care scrie mare procentul reducerilor, in cazul de fatza 30%, 40%, 50%). Asa ar trebui sa fie. Asa si este, practic, dar ochiul nu percepe asa. Imi pare rau ca nu am gasit o imagine cu punga de la Leonardo, dar sunt convins ca multi le aveti, le-ati avut sau cel putin le-ati vazut.
La imprimare, punga are cele 2 culori rosu/verde jumatate/jumatate. Insa imaginea pe care o vede cel are intra in contact cu reclama de pe punga este un 65-75% rosu, ceea ce da impresia de un mare discount. De obicei pungile le vedem cu produsul inclus, produs ce face ca prin ocuparea spatiului in lateral sa transforme perceptia/imaginea cu partea inferioara a pungii, cea verde, diminuandu-se perceptual cu 15-25% si dand o impresie de dominare neta a culorii rosii, cea asociata cu reducerea. La nivel subconstient, se creaza imaginea unei mari reduceri, acsta fiind unul din motivele pentru care in perioada reducerilor magazinele lor pline si arhipline, desi mai toata lumea se plange de calitatea produselor si preturile sunt f asemanatoare cu ale altor branduri consacrate calitativ si fashion.
Permiteti-mi sa cred ca nu e intamplatoare imaginea, si sa transmit complimente departamentului de marketing Leonardo, chiar daca produsele lor lasa de multe ori de dorit.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu