luni, 17 noiembrie 2008

Invatati, invatati, invatati!

Invatati, invatati, invatati! Era f valabila in secolul XX. In secolui XXi trendul e altul.
Plecand de la postarea cu "ce va sa vie" mi-am dat seama ca devine un lux sa-ti odihnesti creierul, cu bombardamentul de informatie la care suntem supusi.

"Se presupune ca informatia cuprinsa in New York Times timp de o saptamana depaseste informatia cu care intra in contact unu' din secolul 18, in toata viata lui."

Va dati seama cata informatie stocam? Sau cat ar trebui stocata? Incep sa fiu bucuros ca am inceput sa uit. Pana acum ma ingrijora cand uitam cate ceva, acum imi dau seama ca e f bine...altfel ajungem la 40-50 de ani sariti de pe fix. Ne mai mira faptul ca sunt din ce in ce mai multi oameni bolnavi psihic sau cu deviatzii. In conditiile in care privim mii de modele de viata (in familie, in societate sau virtuale) ne mai miram ca ni se modifica sistemele de valori de la an la an. Primim zilnic mii de variante de 'a fi', incat devine greu sa alegi care e cel corect, care e cel caruia e bine sa te adaptezi, sa evoluezi spre a fi.

"Se estimeaza ca numai anul acesta va fi generata informatie unica de 4 exabytes, adica echivalentul ultimilor 5000 ani".

Secretul va fi CE INFORMATIE SA NU STOCHEZI!..nu de alta dar sa nu o iei razna prea de tanar. Si va mai mirati de ce nu urmaresc mondenitatzile sau OTV-ul!

Mi-a placut mult partea aia cu "Tinerii studenti invata lucruri care in anul 3 de faculta vor fi deja depasite!" Si daca mai pui ca eu am avut profi neactualizati de 50 de ani... Sunt convins ca si voi ati avut. Monstri sacrii care bateau in 80 de ani si uitau spre finalul frazei ideea de la care plecasera.

So, stati departe de tot ceea ce inseamna balast de informatie si uitati ceea ce din greseala ati invatzat si nu va era util. Axati-va pe un domeniu caci oricum veti fi mereu cu cativa pasi in urma, cu valul de info pe care o primim.

3 comentarii:

Anonim spunea...

adevar ai grait, Maria Ta!
si am observat ca - ar trebui sa fie acolo la legile lui Murphy asta - de fiecare data cand incerci sa-ti "cureti hardul" stergi informatiile utile si retii surpriza..tocmai futilitatile de prin ziare de scandal sau site-uri sau televiziuni...
asa ca prieteni: fiti pe val;)

Unknown spunea...

Bai voi stiti ca eu stiu manele?! Nu multe versuri, dar cateva, mi-au ramas lipite de creier! Bleah. Faceam intr-o zi caterinca cu 2 prieteni, 'noi toti 3 cu pretentzii', si ne-am dat seama ca prin completare, de la unu' un vers de la altu' alt vers, am scos parti intregi din cateva manele! Cinste noua, sa vezi ce o sa ne mai foloseasca in viatza...:D

Anonim spunea...

Foarta adevarat si destept din partea ta, Cosac..
Deci, Sa uitam bine!!
ba nu..
Sa filtram bine!!