miercuri, 22 octombrie 2008

Blogul nu mai e la moda

Primesc zilele trecute un link de la o prietena, cu "Blogul nu mai e la moda".
" Thinking about launching your own blog? Here's some friendly advice: Don't. And if you've already got one, pull the plug.
Writing a weblog today isn't the bright idea it was four years ago. The blogosphere, once a freshwater oasis of folksy self-expression and clever thought, has been flooded by a tsunami of paid bilge. Cut-rate journalists and underground marketing campaigns now drown out the authentic voices of amateur wordsmiths. It's almost impossible to get noticed, except by hecklers. And why bother? The time it takes to craft sharp, witty blog prose is better spent expressing yourself on Flickr, Facebook, or Twitter."
As spune mai rpd ca postarea este o reclama pt respectivele servere.
Intr-adevar nu mai e vreo chestie smechera sa ai blog, ca acum 4 ani, acum multa lume are, dar intre timp utilitatea blogului a prins si alte directii, cu alte veleitati.
Cunosc oameni care si-au facut din blog o arhiva de fotografii profi, altii si-au facut magazin on line, altii din spirit pur altruist posteaza informatii utile, altii si-au facut afacere din subiecte si materiale pt ziare sau avocati, altii incearca sa faca trafic ca sa-si posteze publcitate si sa faca bani, apoi sunt cei 'originari" care l-au facut in sensul propriu de blog sau mai sunt cei genul meu care au facut unul ca un jurnal on line de ganduri, zambete si injuraturi, cu arhiva de linkuri, filmuletze si foto faine share-uite cu prietenii.
So, faceti-va blog, si debitati (cand aveti timp) caci ceea ce e scris ramane, si daca eu citesc maine ceva si-mi place, am sa scriu si eu despre voi si eventual am sa dau mai departe prietenilor mei, poate mai bucura ochiul cuiva ceea ce ati scris.
Vremea cand scriai pe blog sa te faci remarcat de nu stiu ce ziar sau agentie a trecut si ar putea sa fie utila unuia de 18-25 de ani, ca exercitiu mental sau experienta scrisului, pe mine si daca m-ar recruta un ziar nu m-as duce. Simplu, ar fi mai multa munca si mai putini bani.
Asa ca dati-mi voie sa-mi tin 'arhiva' on line, numita blog, si sa va dau mass cu linkul blogului meu cand am postari faine, decat sa va dau 10 massuri cu haiosenii pe care le gasesc pe net(si de obicei le pun pe blog).
Cui nu-i place ce scriu oricum nu mai intra a doua oara. Asa ca nu va faceti griji, bloggerul dispare de la sine cand nu-l mai viziteaza nimeni.

2 comentarii:

Anonim spunea...

John, nu ne lasa, tine blogu' sa avem si noi unde sa intram in pauza! ;)) Luiza

Octav spunea...

uite ce inseamna acum blogging: http://smokingcoolcat.blogspot.com/2009/02/despre-blogging.html