sâmbătă, 4 octombrie 2008

Voi de ce dati de mila?

Plecand de la postarea cu "mana-ntinsa care nu spune o poveste..." am iscat fara sa vreau o discutie cu o prietena legat de parghiile care declanseaza 'datul de mila'. Ca sa nu va fac 'brief' va copiez discutia(cu acordul ei bine-nteles)
Voi de ce dati de mila? :P

Ela: se pare ca la origini a fost un caz real
Ela: e folosita ca exemplu clasic de comunicare in marketing
Io: e super filmuletzul
Ela: daaaa!
Ela: exact ca in filmul ala "mana intinsa care nu spune o poveste, nu merita pomana"
Ela: "ti-e mila?! ti-am luat banu'!"
Io: da, parca ar fi din 2 lumi diferite, din 2 realitati diferite dar cand te gandesti ca la baza au acelasi concept...
Io: "ti-e mila?! ti-am luat banu'!" cu "it’s a beautiful day, but i can not see it"
Ela: de fapt, oamenii aia scot banul nu pt ca le este mila
Ela: ci pt ca isi dau seama ca ei vad! si ca asta e un miracol!
Io: unii din cunoscutii mei dau bani ca sa li-i intoarca d-zeu inzecit, altii ca sa le merga bine, ca o pomana
Io: altii dau ca sa ii vada dzeu
Ela: da maaai! ingrozitor! mie mi se pare meschin
Io: putini dau din pura mila
Ela: eu dau putini bani la cersetori
Ela: cand dau zic"sa fie pt sufletul bunicii mele, ca poate vrea sa-si ia ceva pe lumea cealalta'
Ela: acu', nu cred ca pe lumea celalta sunt magazine si mall-uri
Io: esti religioasa?
Ela: dar asa zic eu...
Io: pai vezi
Io: te convingi singura
Ela: exact!
Io: iti gasesti un motiv sa dai
Ela: daaa!
Ela: am inventat un motiv. asta cu "dau ca sa ma vada Dzeu" nu ma reprezinta
Ela: mi-e greu sa cred ca Dzeu ar fi asa naiv sau ca ar negocia cu mine
Io: mi-e greu sa cred ca dzeu se gandeste la lucrurile astea
Io: :))

Un comentariu:

Anonim spunea...

=)) cosac, tu vrei sa nu mai intrii in rai? =))